לוקי בניה – חברה עם עוצמה ואיכות שנבנית מהפרטים הקטנים

חברת מפעלי לוקי לבניה הינה חברת בניה ארצית – יזמנית וקבלנית גם יחד ובעלת סיווג הבניה הגבוה ביותר – “בלתי מוגבל”.

דרך ארוכה מאוד עברה החברה מאז הקמתה בשנת 1980 על ידי מר ישראל נבו, בעליה ומנהלה בפועל.

החברה גדלה והפכה לחזקה, מאורגנת היטב, מצויידת ומנוהלת למופת ולא פלא שדווקא חברת מפעלי לוקי לבניה היתה הראשונה בחברות הבניה בישראל שזכתה להכרה באיכויותיה וקיבלה את תקן האיכות הבינלאומי בבניה – ISO-9002.

קבלתו של תקן זה מבטאת יותר מכל את אופייה של החברה, את נהלי העבודה התקינים וכמובן את איכויותיה, כקו המנחה אותה – איכות הנבנית מהפרטים הקטנים.

לחברת לוקי בניה ניסיון רב בבניית פרוייקטים גדולים ומגוונים:

  • מאות יחידות דיור ושכונות מגורים איכותיות בכל רחבי הארץ.
  • ביצוע פרויקטים הנדסיים מורכבים וכן מבני ציבור מיוחדים כגון בית משפט השלום לאזור הצפון, בעכו.
  • מפעלי לוקי בניה בנו עשרות אלפי מטרים של מבני תעשייה, היי-טק, מסחר ומשרדים. במרכז הארץ בנתה החברה את “קניון התעשייה מספר 1”, באזור חיפה את “בית אנגלו ישראל” ו”כרמלים”.

הכל בוצע תוך יישום הנדסי רב שנצבר בחברה, אשר מתועל להשלמת כל פרויקט לפי צרכיו של המשתמש הסופי ולשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

ההתמודדות עם פרויקטים שונים זה מזה בהקמתם במקביל, נעשית ע”י מחלקת ההנדסה והביצוע של החברה. במחלקה זו של לוקי בניה, העוסקת בתכנון הפרויקטים ובביצועם, מועסקים עובדים מקצועיים: מהנדסים, מנהלי עבודה, מפעילי ציוד ופועלים מקצועיים.

מחלקת השיווק המיוחדת מתנהלת לפי מדיניות החברה ודואגת לשיווק הפרויקטים, כשהמטרה היא ליצור אמינות ויחס איכותי עם הלקוח מהקשר הראשוני ועד למסירת הנכס בעתיד.

לוקי בניה – חברה עם עוצמה ואיכות שנבנית מהפרטים הקטנים
אהבת? דרג!
פורסם בקטגוריה לוקי בנייה, מאמרים כלליים, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.