מה הופך את מודיעין לעדיפה למגורים על פני שכנותיה?

מודיעין מוצגת פעמים רבות בתור “דוגמא” טובה לערים מובילות במרכז הארץ. ניתן לומר כי העובדה שהעיר נתונה כל הזמן להשוואה, מעידה על ההצלחה והמובלות שלה, וכמי שמספקת את איכות החיים הגבוהה ביותר מכל הפריפריות בארץ.

להלן מספר גורמי מפתח המאפשרים לעיר מודיעין, להיות אחת האטרקטיביות ביותר בישראל, והיד עוד נטויה – היא רק תלך ותשתפר, בין השאר הודות לפרויקטים של חברת לוקי בניה.

רוכשים דירות איכותיות במחירים הגיוניים

למרות שהמחירים האמירו בשנים האחרונות, דווקא הפרויקטים השונים של חברת לוקי בניה, מספקים טווח  מחירים כדאיים, עבור דירות ברמה הגבוהה ביותר. כיוון שמודיעין  נמצאת בצמיחה מתמדת, ניתן להסיק בבירור כי ערך הדירות בה יעלה. רכישת דירה היום במודיעין, תהיה עסקה משתלמת עבור מי  שישכיל “לתפוס את הרכבת” ולרכוש דירה “מהניילון” באחד מהפרויקטים של לוקי בנייה הן למגורים או להשקעה. מדובר בפרויקט נדל”ן באזור מעולה.

לא רק בגוש דן – עיר צעירה ותוססת

אחת הטענות העולות בהשוואה בין פריפריות לערים מרכזיות, היא היעדר פעילות פנאי ותרבות מספקת עבור צעירים ומשפחות של זוגות צעירים.

דווקא במודיעין קיימות בשפע פעולות העשרה ופנאי לצעירים, ילדים ומשפחות. חלק משמעותי מהפרויקטים שנעשים על ידי חברת לוקי בניה, מיועדים במיוחד למשפחות צעירות ומתרחבות. כמו כן, במקום מספיק מקומות לבלות בהם כולל קולנוע, בריכות, מרכזים מסחריים ועוד.

חינוך קודם לכל

הכמות הגדולה של גני ילדים  ובתי ספר מכל הסוגים בעיר מודיעין, מעידה על ההשקעה הגדולה  והמשאבים העצומים המושקעים בחינוך הדור הצעיר, עם תוצאות מרשימות של אחוזים גבוהים במיוחד של בני נוער הזכאים לתעודת בגרות.

מודיעין עוברת תהליכי חינוך, צמיחה והתפתחות חיוביים מאוד, המשפיעים ומובילים את המתגוררים בה למצוינות. על פי לוקי בניה, מלבד הבניינים המיתמרים אל על, גם ההישגים, האיכויות וההצלחה של הצעירים במקום, עוד מעט יגעו בשמיים…

מה הופך את מודיעין לעדיפה למגורים על פני שכנותיה?
אהבת? דרג!
פורסם בקטגוריה מאמרים כלליים, נדל"ן בישראל, עם התגים , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.