מחפשים דירה? 4 נקודות חשובות במערכת השיקולים שלכם

האם אתם שוקלים לרכוש דירה חדשה? חברת הנדל”ן לוקי בנייה ממליצה בעת החיפוש אחרי הדירה הנכספת להכניס למערכת השיקולים שלכם את הנקודות החשובות הבאות, אשר יכולות לסייע לכם מאוד בייעול התהליך כולו:

גיבוש התקציב

לפני שאנחנו בכלל מתחילים במסע החיפושים, לוקי בנייה ממליצים לבדוק מה גובה התקציב שעומד בידינו. התקציב מורכב משני גורמים עיקריים – הראשון הוא ההון העצמי אותו מביאים מהבית, והשני הוא היקף המשכנתה שהבנק מאשר לנו לקחת למטרת רכישת דירה. אחרי שהמידע הזה ברור באופן חד משמעי, נוכל בעת החיפוש קודם כל לנפות נכסים יקרים מדי.

בחירת המיקום

אלמנט חשוב שמשפיע על המחיר של כל נכס, בעיקר כאשר מדובר בדירת מגורים, הוא המיקום. דירה בצפון תל אביב לא תעלה אותו הדבר כמו דירה בלוד. כאן נכנס הסעיף הקודם בו דנו, התקציב – אחרי שהתקציב ידוע, אנו יכולים לסנן החוצה שכונות וערים שדירה בהן תעלה לנו ביוקר.

נגישות תחבורתית

האם יש לכם רכב פרטי או שאתם סומכים על תחבורה ציבורית? יש לקחת זאת בחשבון כאשר בוחרים דירה לרכישה. אם אין לכם רכב יש ערים כמו תל אביב בהן מערכת התחבורה הציבורית מפותחת מאוד, אבל מצד שני יש גם ערים פחות מפותחות בתחום ולכן אולי תרצו לגור במרחק הליכה מהרכבת או קו האוטובוסים שרלוונטיים לצרכים שלכם, החל מנסיעה לעבודה ועד לקניות בסופר.

דירה למטרות אישיות או להשקעה

האם אתם קונים את הדירה לשימוש אישי או להשקעה עבור רווח עתידי? אם מדובר בדירה להשקעה, יש לקחת בחשבון שגם אחרי רכישתה תיאלצו להתמודד עם הוצאות נוספות כמו שיפוץ הנכס, הכנסת ריהוט מינימלי, בדיקה של תיקון התשתיות בדירה, שימוש בבעלי מקצוע כמו עורכי דין לניסוח חוזה שכירות ועוד.

מחפשים דירה? 4 נקודות חשובות במערכת השיקולים שלכם
אהבת? דרג!
פורסם בקטגוריה מאמרים כלליים, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.